HR-avdelning
HR-avdelningarnamöter en ny verklighet. HR måste i sin nya roll lösa utmaningarna från nya arbetsmiljöer samtidigt som samarbetet mellan anställda behöver befrämjas och kritiska affärsprocesser hanteras.
Ansvaret för att medarbetarna är uppkopplade, engagerade och utrustade för hybridarbete samtidigt som affärsprocesserna fortgår åvilar HR. Ricoh erbjuder omfattande lösningsportfölj till stöd för HR-personalens komplexa roll, med lösningar som förstärker kommunikation och samarbete och skapar en adekvat arbetsmiljö för medarbetarna.
-
Stöd förändrade arbetssätt
Inför hybridarbete i företaget och underlätta konsistent, produktivt och säkert samarbete mellan anställda oavsett deras fysiska arbetsplatser. -
EX på nytt sätt
Höj personalens engagemang, lojalitet och retention. Implementera en lösning för digitala arbetsplatser med stor medarbetarnöjdhet. -
Trygga säkerhet och hälsa på arbetsplatsen
Ompröva arbetsplatsen och prioritera medarbetarnas välbefinnande. -
Integrera dokumenthantering
Effektivisera arbetsflöden och dokumenthantering inom HR och ge arbetsgrupperna verktyg för distansarbete från valfri plats. Ricoh ger stöd för ökad produktivitet genom automatiserade affärsrutiner som samtidigt stärker medarbetarupplevelsen, arbetstillfredsställelsen och engagemanget.
Inspirera en utspridd och digital arbetsstyrka
Ett bra företagsklimat stärker de anställdas känsla av samhörighet med företaget. Tekniska brister påverkar EX och riskerar produktiviteten.
- Ladda ned nu
-
Sodexo
Sodexo enhances its innovation strategy with Ricoh refrigerated Smart Lockers.
-
B&M
Retailer B&M sustains business growth and productivity with digital document management solution.
Kontakta oss
Prata med någon av våra specialister och få information om hur vi kan hjälpa till med HR-avdelningens transformation.
break-line