Cookiepolicy

Ricoh använder datainsamlingsverktyg som cookies för att ge dig en bättre upplevelse när du använder denna webbplats. Du kan ta reda på hur du ändrar dessa inställningar och få mer information om cookies här.

Ricoh WorkPlace+

Du vet redan att nyckeln till ett framgångsrikt företag är förmågan att vara flexibel och att kunna reagera snabbt på förändringar på marknaden och i branschen. Du vet också att din teknik kan hjälpa dig att automatisera, samarbeta och att effektivisera arbetet. En digital omvandling kan revolutionera hela din verksamhet. Men det är också ett faktum att många små och medelstora företag saknar tid och kompetens för att kunna genomföra en sådan förändring och dra nytta av de fördelar den medför. 

RICOH WorkPlace+ är utformad för små och medelstora företag som vill använda digitala tekniker och processer för att arbeta smartare. Vill du integrera en produkt i infrastrukturen, modernisera en process eller lösa ett problem i verksamheten? Med RICOH WorkPlace+ kan du lösa problem inom följande områden:

  • Mobilt arbete på flera olika arbetsplatser
  • Kommunikation och samarbete
  • Informationslagring och åtkomst
  • Digitala arbetsflöden och processer
  • Säker och tillförlitlig infrastruktur
Funktioner och fördelar

Tack vare RICOH WorkPlace+ kan du få maximal avkastning på teknikinvesteringen och ändå få ett agilt system som är enkelt att anpassa till plötsliga förändringar. Vår lösning för små och medelstora företag gör det möjligt att baka ihop ett urval av produkter, tjänster och supportalternativ till ett komplett avtalspaket för flera tjänster med gemensamma villkor och en betalningsplan. Lösningen kan utan besvär anpassa antalet användare och funktioner efter dina behov. Hela underhållet av IT-infrastrukturen blir dessutom enklare, snabbare och kostnadseffektivt. 

Vi hjälper dig att hitta de största möjligheterna i din verksamhet och tar fram en skräddarsydd Transformation Plan. Ny teknik och nya processer är bara en del av lösningen – vi tillhandahåller även Change Management och verktyg som underlättar införandet av nya arbetssätt. 

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig att jobba smartare? Ladda ned vår broschyr och whitepaper.

Relaterade tjänster

  • Meeting Room Service

    Mötesrumstjänster

    Skapa en mer produktiv och effektiv arbetsmiljö genom att optimera användningen av era mötesfaciliteter.

  • Data Cleansing Services

    Data Cleansing

    En helhetstäckande och dokumenterad process för att radera data från använda utskriftsenheter.

  • Document Governance

    Document Governance

    Applikationer och verktyg för att hantera och övervaka din dokumentinfrastruktur.

  • Ricoh Expense Manager

    Ricoh Expense Manager

    Ricoh Expense Manager is a cloud-based platform that automates the expense management process, from receipt capture through to approval and reporting.