RICOH Spaces
Vilka är de huvudsakliga fördelarna med RICOH Spaces-lösningen?
- Automatiskt och intelligent: kan länkas till dina befintliga verktyg för att skapa en och samma källa för data och automatisering
- Snabbt och enkelt: gör det möjligt för dig att smidigt anpassa dig till den nya arbetsvardagen
- Förenkla och förbättra samarbete: justera ineffektiva arbetssätt, förbättra samarbetet och minska kostnaderna.

-
Skrivbordsbokning
Ricoh Spaces erbjuder enkel men ändå kraftfull skrivbordsbokning med rutiner och tilldelningar som ger dig bättre kontroll över arbetsplatserna, och med flexibilitet att anpassa dem allt eftersom verksamheten förändras.
-
Hantering av mötesrum
Enkel bokning var du än är, med fullständig överblick över schemat i webbläsaren, interaktiva planritningar, mobilappar och bokningsskärmar vid mötesrummen.
-
Hitta rätt
Visualisera företaget med interaktiva digitala planritningar som ger god översyn, smidig bokning och administration av skrivbord, rum och lokaler.
-
Serviceförfrågningar
Med en flexibel servicemodell effektiviseras affärsprocesserna. Upprätta och administrera serviceförfrågningar, avgör vilken information som ska samlas in och vilka alternativ som ska vara tillgängliga på begäran.
-
Tillbaka till jobbet
Planera kontorets kapacitet och medarbetarnärvaro i förväg, godkänn tillgång och spåra medarbetarnas förehavanden. Viktiga funktioner inkluderar: aktivera eller inaktivera skrivbord för bokning och få data om bland annat medarbetares hälsa. -
Internet of Things (IoT)
Lägg till den senaste tekniken med IoT-sensorer på ditt företag och få detaljerade data i realtid om dina lokaler och ytor. -
Digital skyltning
Leverera informativa meddelanden från smarta utrymmen och intern kommunikation till dina digitala skärmar. Viktiga funktioner: hantera nätverket med skärmar från valfri plats och visa anslagstavlor med realtidsdata från olika källor, t.ex. Power BI. -
Besökshantering
Gör ett gott första intryck, förstärk säkerheten och förbättra produktiviteten med besökshanteringsmodulen i RICOH Spaces.
-
Workplace Insights
RICOH Spaces Workplace Insights gör det möjlighet för verksamheter att förstå hur deras arbetsplatser används, förbättra samarbete och t.o.m. minska kostnader.
-
Mobil app
RICOH Spaces mobilapp styr enkelt upp arbetsplatsen med bara några knapptryck, medarbetare får möjlighet att boka rum, skrivbord, skapa serviceförfrågningar och mycket annat medan de är på språng.
-
Rumsbokningspaneler
Med en tydlig översikt över tillgängligheten i RICOH Spaces rumspaneler, kan du snabbt och effektivt boka lediga rum när du behöver dem som bäst.
Hör av dig
Tala med en av våra specialister för att ta reda på hur vi kan hjälpa dig att lyckas i denna förändrade nya världen. Kontakta oss idag!