Cookiepolicy

Ricoh använder datainsamlingsverktyg som cookies för att ge dig en bättre upplevelse när du använder denna webbplats. Du kan ta reda på hur du ändrar dessa inställningar och få mer information om cookies här.

Lösningar för kundupplevelse i medelstora företag

I en hård konkurrens är kundupplevelsen nyckeln för att vinna kunder och driva på en långsiktig tillväxt.

Våra lösningar ger kunderna den upplevelse som de förväntar sig. Vi erbjuder även personalen den kunskap och verktyg de behöver för fördjupade kundrelationer och en förstärkt samverkan.


Viktiga fördelar med en förstärkt kundupplevelse

  • Förbättrad konkurrensförmåga

    Förbättrad konkurrensförmåga

    Hitta nya sätt att samverka och samarbeta för att vinna och behålla kunder. Automatiserad affärsprocess för att minimera fel, risker och förseningar och gagna långsiktig framgång.

  • Bättre service

    Bättre service

    Ge personalen de verktyg som de behöver för att leverera en enastående service. Minska de manuella momenten så att personalen kan fokusera på mer resultatskapande arbetsuppgifter. Ge dem stärkta insikter och data för att lämna väl underbyggd information till kunderna.

  • Öka möjligheterna

    Öka möjligheterna

    Använd BI och dataanalys för att identifiera tillväxtmöjligheter. Förbättra funktioner och processer för att minska OH-kostnader och förbättra personalens samarbete. 

Säkerställ framgång i en förändrad värld

Med följande lösningar kan du skapa en gedigen och konsistent kundupplevelse.

  • Hantering av kundkommunikation

    Hantering av kundkommunikation

    Nå ut till dina kunder med personlig och tydlig kommunikation, i rätt format vid rätt tillfälle.

  • Online Customer Meetings

    Kundmöten online

    Flexibla verktyg för konferenser och samarbete för att hålla kontakt och samverka med kunderna.


Hör av dig

Tala med en av våra specialister för att ta reda på hur vi kan hjälpa dig att lyckas i denna förändrade nya världen. Kontakta oss idag!

Kontakta oss