Cookiepolicy

Ricoh använder datainsamlingsverktyg som cookies för att ge dig en bättre upplevelse när du använder denna webbplats. Du kan ta reda på hur du ändrar dessa inställningar och få mer information om cookies här.

TU Delft

Ricoh’s invoice processing solution has automated payment processes at Technische Universiteit Delft (TU Delft). The digital workflow provides control and has improved visibility. Invoices are processed faster, allowing the university to take advantage of supplier discounts, and the administrative workload has been reduced, releasing resource and saving TU Delft €550,000 per annum.

It used to take up to 60 days to validate and approve an invoice. It now takes an average of just 20 days. The process is 100% transparent. We’ve not lost track of a single invoice since we automated the process.” Ton Visser TU Delft

  • Utmaning : Förvaltning och efterlevnad, Digitala arbetsflöden, Informationssäkerhet
  • Sektor : Utbildningssektorn
  • Verksamhetsstorlek : Stora företag
  • Tjänsteområde : Business Process Services

Relaterade kundcase

  • University of Groningen

    University of Groningen

    Med Ricohs MDS-tjänst sparar universitetet i Groningen 700 000 euro per år

  • Humboldt-Universität

    Humboldt-Universität

    Nya utskriftsfaciliteter på det tyska universitet Humboldt-Universität zu Berlin förbättrar studenttjänster och minskar stilleståndstiden

  • Maastricht University

    Maastricht University

    Ricohs servicecenter DocuLounge ökar studenters nöjdhetsgrad med mer än 20 % vid universitetet i Maastricht