Cookiepolicy

Ricoh använder datainsamlingsverktyg som cookies för att ge dig en bättre upplevelse när du använder denna webbplats. Du kan ta reda på hur du ändrar dessa inställningar och få mer information om cookies här.

FGC

A successful regional rail operator outsourced management of concessionary travel cards to Ricoh. Ricoh processes more than 80,000 applications a year for the company, interacting directly with its customers, validating data and issuing personalised travel cards. Ricoh’s service cut waiting time by 50%, enhancing customer satisfaction.

“We were happy to outsource the entire business process to Ricoh. Ricoh developed a bespoke solution which met our needs and those of our customers more effectively. The service provided by Ricoh has improved process effi ciency and is driving increased levels of customer satisfaction.” Director of Customer Services, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya

  • Utmaning : Digitala arbetsflöden
  • Sektor : Offentlig sektor
  • Verksamhetsstorlek : Stora företag
  • Tjänsteområde : Business Process Services

Relaterade kundcase

  • Humboldt-Universität

    Humboldt-Universität

    Nya utskriftsfaciliteter på det tyska universitet Humboldt-Universität zu Berlin förbättrar studenttjänster och minskar stilleståndstiden

  • RatioData

    RatioData

    IT-specialisten Ratiodata som arbetar med finansiella tjänster samarbetar med Ricoh för att leverera lösningar som effektiviserar administrativa processer