Cookiepolicy

Ricoh använder datainsamlingsverktyg som cookies för att ge dig en bättre upplevelse när du använder denna webbplats. Du kan ta reda på hur du ändrar dessa inställningar och få mer information om cookies här.

ABN AMRO

Printing at ABN AMRO was frequently problematic, leading to a high volume of calls to the IT helpdesk. The bank saw an opportunity to solve this problem and, at the same time, make document management fast, secure and efficient. To enable this optimisation to happen, Ricoh collaborated with IBM, which is responsible for ABN Amro’s outsourced IT infrastructure including desk-side services and service-desk. ABN AMRO has substantially increased employee and customer satisfaction, resulting in higher productivity at lower costs.

"Ricoh, in collaboration with IBM, continues to encourage us to increase our cost effi ciency, while employees get modern resources which help them serve customers faster and more securely." Harry Heijes, Head of EUS, ABN AMRO

  • Utmaning : Digitala arbetsflöden, Informationssäkerhet, Förvaltning och efterlevnad
  • Sektor : Finanssektorn
  • Verksamhetsstorlek : Stora företag
  • Tjänsteområde : Managed Document Services

Relaterade kundcase

  • Caisse d'Epargne

    Caisse d'Epargne

    Ricoh implementerar en innovativ skanningslösning för att förbättra Caisse d’Epargnes dokumentflöden och minska administrativ tid.

  • Leading Retail Bank

    Leading Retail Bank

    Ricohs utskriftslösning effektiviserar dokumentflöden och förbättrar kundkommunikationen för konsumentbank

  • Leading Insurance Company

    Leading Insurance Company

    Ricoh hjälper en ledande försäkringsmäklare att förändra sin dokumenthantering, vilket minskar administrationstiden med 70 %