Cookiepolicy

Ricoh använder datainsamlingsverktyg som cookies för att ge dig en bättre upplevelse när du använder denna webbplats. Du kan ta reda på hur du ändrar dessa inställningar och få mer information om cookies här.

Förvaltning och efterlevnad

Behovet att anpassa sig till en allt mer komplex styrning och strängare krav från myndigheter sätter enorm press på dagens företag. Oavsett om ni är ett litet, lokalt företag eller ett multinationellt företag kan Ricoh erbjuda den specialkompetens ni behöver för att er verksamhet ska följa de regelverk och den lagstiftning som gäller.

Tjänster

  • Data Cleansing for Government

    Data Cleansing för offentlig sektor

    En heltäckande och dokumenterad process för att radera data från utskriftsenheter som använts inom offentlig sektor.

  • Document Governance

    Document Governance

    Applikationer och verktyg för att hantera och övervaka din dokumentinfrastruktur.

  • Faktureringstjänster

    Faktureringstjänster

    Optimera redovisningspraxis och uppgradera till papperslös fakturering i en hastighet som passar er verksamhet


Stöd för effektiva, kompatibla processer

Ricoh erbjuder lösningar baserade på förståelse för både allmänna och branschspecifika lagstadgade krav. Låt vår kompetens hjälpa er att stärka era interna styrningsprocesser och åtgärda utmaningar gällande efterlevnad.

Bevara verksamhetens integritet

Vi erbjuder lösningar som ger er full kontroll över vem som har tillgång till information i er organisationen och vi kan hjälpa er att skapa affärsprocesser baserade på bästa praxis för att förstärka era centrala policyer.

Vi har erfarenhet från några av de största och mest byråkratiska organisationerna inom områden med höga lagstadgade krav, som till exempel:

  • Offentlig sektor
  • Vårdsektor
  • Finansiella tjänster 
  • Juridiska tjänster


Effektiv efterlevnad över landsgränser

Allt eftersom lagstadgade krav runt om i världen blir allt strängare blir det allt mer komplicerat att garantera att alla regler följs över större geografiska områden. Ricoh finns här för att hjälpa er att ta er an den utmaningen.

Vi kan hjälpa er att implementera och stödja effektiva, säkra och kompatibla arbetsprocesser inom viktiga områden – från arkivering och dokumenthantering till registrering och upphandling.


Tilläggstjänster

  • eRecord Connect 2

    eRecord Connect

    En lösning för dokumenthantering som med ett knapptryck digitaliserar medicinsk information.

  • Utskrift som en managerad tjänst

    Utskrift

    Ett komplett utbud av högkvalitativa utskriftstjänster med snabba ledtider levererade på plats i era lokaler

  • Device Management

    Device Management

    Fast, efficient multi-device support that frees up your internal staff for more business-critical tasks

  • Contract Management

    Contract Management

    Take control of your contract management with our secure, easily searchable solution

  • Accounts receivable - archiving

    Accounts receivable - archiving

    Improve customer service with fast, centralised, easily accessible invoice archiving

  • Accounts Payable

    Accounts Payable

    An easy to implement solution that automates invoice capture, approval, payment and archiving tasks.

  • Data Cleansing Services

    Data Cleansing

    En helhetstäckande och dokumenterad process för att radera data från använda utskriftsenheter.

  • eRecord Mobile 2

    eRecord Mobile

    Ett snabbt och säkert sätt att samla in och dela viktig patientinformation


Hittade du inte vad du sökte?

Kontakta oss för att diskutera hur vi kan hjälpa dig.

Kontakta Ricoh