Cookiepolicy

Ricoh använder datainsamlingsverktyg som cookies för att ge dig en bättre upplevelse när du använder denna webbplats. Du kan ta reda på hur du ändrar dessa inställningar och få mer information om cookies här.

Flexibla arbetssätt

Med dagens allt rörligare arbetskraft ser företag fördelar med att erbjuda de anställda flexibla arbetsmöjligheter. Ricoh kan förse er med de verktyg och den kompetens som krävs för att göra era medarbetare produktiva och uppkopplade på kontoret, i hemmet och på resande fot.

Tjänster

  • Ricoh Supercollaboration - Communication Services

    Supercollaboration

    Tekniken håller helt på att förändra hur vi samarbetar med varandra. Supercollaboration är en plattform från Ricoh som gör det möjligt för människor, platser och tillgångar att fungera i symbios, oavsett avstånd och komplexitet.

  • Meeting Room Service

    Mötesrumstjänster

    Skapa en mer produktiv och effektiv arbetsmiljö genom att optimera användningen av era mötesfaciliteter.

  • Intelligent Marketing Solutions

    Intelligenta marknadsföringslösningar

    Ger er verktyg för att optimera marknadskommunikation, generera leads och utveckla er verksamhet


Lösningar för en bättre uppkopplad verksamhet

Snabb och effektiv kunskapsdelning är avgörande för tillväxt, innovation och rörlighet. Ricoh erbjuder flera kommunikationslösningar som stödjer flexibla arbetssätt och distansarbete som samtidigt ökar produktiviteten. Och med vår erfarenhet kring digitalisering kan vi erbjuda dig kunskap som kan hjälpa dig att införa nya arbetsmetoder i ditt företag.

Enkel informationsåtkomst

Med Ricohs robusta, pålitliga kommunikations- och molninfrastruktur kan du ge ditt team avancerad och högpresterande IT och support.

Informationsutbytet blir sömlöst eftersom vår teknik gör att kollegor enkelt kan samarbeta i realtid och dela dokument säkert via ett stort antal enheter. Enkel åtkomst till digital information hjälper de anställda att vara produktiva även utanför kontoret.

Flexibla arbetssätt direkt från början

Ricohs kostnadseffektiva lösningar gör det kostnadseffektivt för företag och organisationer i alla storlekar att implementera skalbar teknik för flexibla arbetssätt utan betydande direktinvesteringar. Vår transparenta faktureringsmodell innebär att du har tillgång till den senaste kommunikations- och informationsdelningstekniken på ett sätt som är både ekonomiskt och förutsägbart.


Tilläggstjänster

  • eRecord Mobile 2

    eRecord Mobile

    Ett snabbt och säkert sätt att samla in och dela viktig patientinformation

  • MDS-lösningar

    MDS-lösningar

    Skräddarsydda lösningar som hjälper organisationer och företag att optimera informationsflödet och effektivisera dokumenthanteringen

  • Integrated IT Lifecycle Services

    Integrated IT Lifecycle Services

    Ett anpassningsbart utbud av IT-infrastrukturtjänster och stöd för större företag och organisationer

  • Pay Per Seat

    Pay Per Seat

    Ett komplett utbud av konfigurerbara IT-tjänster för arbetsplatsen som levereras baserat på utnyttjande.

  • Mobil utskrift och utskrift on-demand 2

    Mobil utskrift och utskrift on-demand

    Erbjuder högskolor och universitet utskrift från mobila enheter var som helst.

  • Branch Paperless

    Branch Paperless

    Öka säkerheten och effektiviteten med ett digitaliserat arbetsflöde och en digital dokumenthantering som är enkel att implementera


Hittade du inte vad du sökte?

Kontakta oss för att diskutera hur vi kan hjälpa dig.

Kontakta Ricoh