Cookiepolicy

Ricoh använder datainsamlingsverktyg som cookies för att ge dig en bättre upplevelse när du använder denna webbplats. Du kan ta reda på hur du ändrar dessa inställningar och få mer information om cookies här.

Ricoh Insights

Senaste kampanjer

  • Future of Work

    Future of Work

    Utforska vad som krävs för att skapa en organisation som kan skapa sitt eget öde i tider av förändring.

  • Workforce United

    Workforce United

    I en ny studie från Ricoh Europe, utförd av Coleman Parkes, undersöker vi i fall skillnader i åsikter och attityder i olika generationer, på arbetsplatsen, har blivit större eller minskat.

  • Designed for Tomorrow

    Designed for Tomorrow

    En ny studie framtagen av Ricoh Europe, utförd av Coleman Parks, undersöker hur europeiska företagsledare tar kontroll över sina kommande framgångar.

  • Generation Innovate

    Generation Innovate

    En ny studie framtagen av Ricoh Europe, utförd av Coleman Parkes, undersöker vilken inställning företagsledare för små och medelstora företag har till innovationer och behovet av utveckling för att överleva.

  • Future of Print

    Future of Print

    I en ny studie från Ricoh Europe, utförd av Coleman Parkes, undersöker vi hur nya och framväxande utskriftsteknologier bidrar till att omstrukturera industrier och skapa möjligheter för verksamheter över kontinenten.

  • Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility

    Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility

    I en ny studie utförd av Censuswide, sponsrad av Ricoh Europe, genomfördes en undersökning av de utmaningar och möjligheter som ligger i att skapa mer agila och flexibla företag.

  • Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality

    Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality

    En av huvuduppgifterna som företag möter idag är att använda innovativa teknologier och tjänster på bästa sätt för att göra det möjligt för medarbetarna att arbeta smartare.

  • Triple R

    Triple R

    Undersökningen granskar alla steg i kundresan - Reach, Respond & Retain - för att analysera hur företag kan möta kunders förväntningar.

  • Middle Child Syndrome

    Middle Child Syndrome

    En undersökning som kallas Middle Child Syndrome, som utförts av Coleman Parkes Research på uppdrag av Ricoh Europe avslöjar att de europeiska medelstora företagen tillsammans årligen går miste om 433 miljarder euro till följd av olika barriärer som hindrar deras tillväxt.

  • World of Change

    World of Change

    95 % av alla anställda tror att förändringarna kommer att gynna deras verksamhet 2017.