Cookiepolicy

Ricoh använder datainsamlingsverktyg som cookies för att ge dig en bättre upplevelse när du använder denna webbplats. Du kan ta reda på hur du ändrar dessa inställningar och få mer information om cookies här.

Pressrum

Om du är journalist eller branschanalytiker med frågor om vår verksamhet eller om du vill arrangera en intervju eller genomgång, kontakta oss med hjälp av uppgifterna nedan.

Ricoh Insights

  • Empowering Digital Workplaces

    Empowering Digital Workplaces

    En av huvuduppgifterna som företag möter idag är att använda innovativa teknologier och tjänster på bästa sätt för att göra det möjligt för medarbetarna att arbeta smartare.

  • Triple R

    Triple R

    70 procent av de tillfrågade europeiska konsumenterna anser att de bästa varumärkena är de som behandlar dem som individer, visar en ny undersökning som beställts av teknikspecialisten Ricoh.

  • World of Change - Ricoh Insights

    World of Change

    2016 var ett stort förändringsår men det är inte förrän nu 2017 vi kommer att se effekterna och hur dessa förändringar kommer att påverka våra arbetsplatser.

  • Middle Child Syndrome

    Middle Child Syndrome

    När de flesta statliga stöd riktas till småföretag och de stora företagen i allmänhet anses tillräckligt stora för att klara sig själva, försummas ofta de medelstora.

  • Ricoh - Communication Crackdown

    Communication Crackdown

    Mängden irrelevant kommunikation gör att kunder tappar tålamodet och majoriteten är redo att vidta åtgärder mot varumärken och leverantörer.

  • Ricoh Digital Marketplace

    Digital Marketplace: Hope eller Hype?

    EU planerar att förverkliga en digital inre marknad i slutet av 2016. Vad betyder det i praktiken?


Kontakter

Presskontakt

Frida Berg, Geelmuyden Kiese 

Tel: 0730 240 290, E-post: frida.berg@gknordic.com

Talesperson

Magnus Christerson, Marketing Director, Ricoh Sverige AB    Tel: 08-734 18 68, E-post:  magnus.christerson@ricoh.se


Talespersoner

Möt några av ansiktena bakom vår framgång.