För inte så länge sedan, så sent som 2018, var det bara något mer än 8% av arbetskraften i EU som uppgav att de arbetade från hemmet.
Idag är distansarbete det nya normala och det har inneburit en påtaglig skillnad i arbetslivet och föranlett många frågor och skapat en hel del osäkerhet.

Hur kan vi få samma goda resultat genom distansarbete som när våra anställda arbetar tillsammans på företaget?

Den här ''Så här gör du-guiden'' är din försäkran. Den innehåller tydliga rekommendationer till alla företag, oavsett typ och storlek, som har anställda som jobbar hemifrån.
15 minuter får du instruktioner om hur du kopplar upp din personal så att verksamheten kan fortgå som vanligt, till och med vid nätproblem.
Guiden ger en tydlig beskrivning av en framgångsrik struktur och hur personalen kan uppnå både effektivitet och produktivitet i en engagerande och kontinuerlig process.

Fyll i formuläret för att få din ’’Så här gör du’’ guide.

Du kan också välja att bli kontaktad av oss, för att närmare diskutera hur Ricoh kan vara ett stöd i din verksamhet.

Fyll i formuläret nedan för att få guiden mejlad till dig