Ricoh Global Clariti

Skriv ut Twitter Facebook Delicious LinkedIn

Relaterade länkar

Ricoh Global Clariti-broschyr

  • Miljöanpassade kontorslösningar

    Tree trunk.

    Våra miljöanpassade kontorslösningar omfattar en rad erbjudanden som kan minska ert företags miljöpåverkan, bl.a. rådgivning om hållbar utveckling, miljöanpassad teknik och återanvändning av certifierad utrustning. 

Med Ricoh Global Clariti får globala organisationer central kontroll över alla sina utskriftsenheter och tillhörande processer, vilket även förbättrar hur man samlar in och delar information. Den här skalbara, molnbaserade lösningen hjälper kunderna att fatta informerade beslut om dokumenthantering och effektiviserar varje nätverksansluten enhet i skrivarparken.

Överst på sidan

Förenkla er inventariehantering

Verktyget Ricoh Global Clariti Asset Management ger er ett samlat gränssnitt för data som finns lagrad om varje enhet i er skrivarpark. Här kan man söka, uppdatera och tilldela information om utskriftsenheter och analysera platser, avtalsvillkor och nyttjandegrad.

Överst på sidan

Hantera era lager och höj produktiviteten

Ricoh Global Clariti Inventory Management är ett verktyg som säkerställer att er skrivarpark är i toppskick genom att identifiera eventuella problem så att man kan fatta proaktiva inköpsbeslut innan produktiviteten äventyras.

Överst på sidan

Anpassa rapporter och optimera effektiviteten

Ricoh Global Clariti är designad för att leverera viktig information om er maskinpark och på så sätt höja prestandan för hela företaget. Använd datarapporter för att analysera och balansera driftsättning samt mäta prestandan mot nyckeltal för att få snabbare och mer kostnadseffektiva arbetsflöden.

Överst på sidan

Upptäck en total, leverantörsoberoende lösning

Använd er av funktionen IMAC-D för att kontrollera enheternas livscykel, från installation till avveckling. Oavsett om det görs internt eller via Ricoh MDS kan er organisation hantera nyinstallationer, tillägg, funktioner och konfigurationer samt enkelt initera nya förfrågningar.

Hämta och läs vår broschyr och upptäck hur ni kan optimera er skrivarpark.

Överst på sidan

Viktiga funktioner och fördelar

Med Ricoh Global Clariti får ni fullständig kontroll över era utskriftsenheter, service och förbrukning samt enhetsrapportering som förenklar underhåll och inköp för de enheter som hanteras av Ricoh. Med stöd för många språk ger det er ett verkligt globalt stöd.

Övriga funktioner för fördelar:

  • Kundportal

  • Inventariehantering av utskriftsenheter

  • Skalbart, molnbaserat verktyg

  • Intuitiv, konfiguerbar informationsvy

  • IMAC-D (Install-Move-Add-Change-Dispose) arbetsflöden

  • Dokumentlagring

Överst på sidan

Behöver du mer hjälp?
Kontakta Ricoh via ett formulär

Överst på sidan