Pay Per Seat

Skriv ut Twitter Facebook Delicious LinkedIn

Relaterade länkar

Broschyr

Pay Per Seat Brochure - Ricoh

Hämta broschyr Pay Per Seat

Mer information ?

Kontakt

Ta reda på hur Ricoh kan öka din IT-effektivitet

Fallstudier

Läs mer om Ricoh IT-tjänster fallstudier.

Pay Per Seat är en enkel och kostnadseffektiv lösning som garanterar att alla användare i er organisation har tillgång till arbetsplats-som-tjänst av hög kvalitet. Ni slipper kostsamma investeringar och minskar belastningen på era befintliga IT-resurser.

Med standardiserade kringtjänster och beprövad klienthårdvara levererar och underhåller vi IT-arbetsplatsen. Det betyder att du bara betalar för den utrustning och de tjänster som du verkligen använder. Vår enkla och transparenta månadsdebitering ger dig den förutsägbarhet som du behöver för att kontrollera dina IT-utgifter.

Heltäckande IT-leveranser och support för klienthårdvara

Med Pay Per Seat får ni en enkel hantering av er klienthårdvara. Vi paketerar hårdvaran tillsammans med support och en mängd konfigurerbara tjänster för att möta  behoven under klienternas hela livscykel i er organisation.

Vårt lokala och paneuropeiska servicenätverk säkerställer att vi kan ge jämn och skalbar support var du än behöver det. Du kan lita på Ricoh som kontaktpunkt för hela hanteringen av er klient-miljö. Det gör er mer effektiva och ger er tid att fokusera på er kärnverksamhet.

Våra tjänster inkluderar:

  • Inköp av klienthårdvara

  • Konfiguration

  • Installation

  • Servicedesk och fjärrhantering

  • Tjänster på plats

Tillgängliga tilläggstjänster:

  • Konsultation och analyser

  • Fortlöpande optimering

  • Tjänster för återtag och dataradering

  • Backuptjänster

  • Förändringshantering

Överst på sidan

Samverkan och rådgivning

Vi hjälper dig hitta den rätta supportnivån för er organisation via rådgivning och utvärdering av era befintliga IT-resurser och behov. Det ger oss den information vi behöver för att kunna anpassa våra tjänster och leverera support som är perfekt för just er organisation.

Vi håller regelbundna möten med våra Pay Per Seat-kunder där vi löpande utvärderar hur IT-infrastrukturen och tjänsterna fungerar. På så sätt fortsätter vi utveckla er IT-arbetsplatstjänst så att de levererar bästa möjliga support över hela livscyckeln.

Ricoh ser till att leverans, drift och service av hela hanteringen kring er klienthårdvara fungerar optimalt, så att ni kan använda er interna IT-kompetens till mer komplexa och strategiska IT-projekt.


Kontakt

Överst på sidan

Varför Ricoh

  • Ricoh - IT at the heart of business
    IT i verksamhetens centrum

    Vi förstår hur viktigt IT är för att stödja våra kunders verksamhet, och har åtagit oss att hantera de utmaningar våra kunder står inför.

  • Ricoh - Comprehensive support & delivery
    Stöd för hela IT-miljön

    Vi erbjuder ett omfattande utbud av IT-supporttjänster. Både på plats och i molnet som alla övervakas av vårt servicecenter.

  • The difference of Ricoh IT Services
    The Ricoh Difference

    Läs mer om våra beprövade och väl fungerande processer och tjänster för informationshantering som säkerställer överlägsna IT-tjänster.

 

Överst på sidan