Power Office

Skriv ut Twitter Facebook Delicious LinkedIn

Relaterade länkar

Broschyr

Power Office Brochure

Hämta broschyr Power Office

Mer information ?

Kontakt

Ta reda på hur Ricoh kan öka din IT-effektivitet

Fallstudier

Läs mer om Ricoh IT-tjänster fallstudier.

Med Power Office skapar du snabbt en kostnadseffektiv och högpresterande IT-plattform, speciellt utformad för att lösa IT-behoven i mindre organisationer.

Med marknadsledande utrustning för PC, server och nätverk,  i kombination med proaktiv statusövervakning, underhåll och snabb support från Ricohs service desk, kan du fortsätta vara fokuserad på din kärnverksamhet. Vi garanterar att din IT levererar.

Rätt nivå på din IT-support

Med Power Office kan du välja två nivåer för IT-support som inkluderar PC, server och nätverksenheter – PLUS och TOTAL.

Vi erbjuder inledande konsultation och en utvärdering av din aktuella IT-situation, vilket hjälper dig att avgöra vilken support som är bäst för din organisation.

Genom hela avtalstiden arbetar vi ständigt med att optimera den IT-infrastruktur och support vi levererar till er. Våra konsulter utvärderar regelbundet hur din IT-miljö fungerar och anpassar den efter förändringar i din organisation för att säkerställa att vi fortsätter leverara bästa möjliga support.

Överst på sidan

PLUS

PLUS ger kostnadseffektiv och pålitlig övervakning och support för din befintlig dator-, server och/eller nätverksinfrastruktur.

Ricoh arbetar proaktivt med att säkerställa att din maskinvara och programvara är uppdaterad och vi kan ge fullständig support för din organisations olika IT-behov.

Överst på sidan

TOTAL

Förutom den övervakning och support som inkluderas i PLUS, kan vi med TOTAL erbjuda nya datorer, servrar och nätverksutrustning till din organisation enligt en transparent och fast månadskostnad.

På så sätt kan ni enkelt och effektivt uppgradera och standardisera er IT för bästa prestanda, utan att behöva göra dyra kapitalinvesteringar eller behöva ha intern teknisk expertis.

Enkel och pålitlig support

Power Office ger er direkt tillgång till Ricohs erkända serviceprocesser som har utvecklats från våra erfarenheter av att leverera IT-support internationellt. Vi gör ständigt mätningar av vår support mot stränga servicenivåavtal (SLA) och ger er regelbundna rapporter över den service vi levererar.

Vårt servicenätverk ser till att vi kan ge jämn och skalbar support var du än behöver det - även utanför sverige. Du kan lita på Ricoh som din enda kontaktpunkt för hanteringen av hela er IT-miljö. Det gör er mer effektiva och ger er tid att fokusera på er kärnverksamhet.

Överst på sidan

Varför Ricoh

  • Ricoh - IT at the heart of business
    IT i verksamhetens centrum

    Vi förstår hur viktigt IT är för att stödja våra kunders verksamhet, och har åtagit oss att hantera de utmaningar våra kunder står inför.

  • Ricoh - Comprehensive support & delivery
    Stöd för hela IT-miljön

    Vi erbjuder ett omfattande utbud av IT-supporttjänster. Både på plats och i molnet som alla övervakas av vårt servicecenter.

  • The difference of Ricoh IT Services
    The Ricoh Difference

    Läs mer om våra beprövade och väl fungerande processer och tjänster för informationshantering som säkerställer överlägsna IT-tjänster.

 

Överst på sidan