Support

Skriv ut Twitter Facebook Delicious LinkedIn

Vi finns här för dig!

För serviceanmälan, tillbehörsbeställningar eller för att rapportera mätarställningar, vänligen använd Ricoh eService.

Vi erbjuder en kompetent teknisk support på både central och lokal nivå. Vårt rikstäckande nät av Center erbjuder en support baserad på personliga relationer och med specifik kännedom om varje kund och deras utrustning. Centralt kompletterar vi den med specialkompetens, inte bara för att upprätthålla tillgängligheten, utan även för utbildning, rådgivning och teknisk konsultation.

Överst på sidan

Support

  • Ricoh eService
    Ricoh eService

    Serviceanmälan, tillbehörsbeställning, förfrågningar och mätarställning online. Snabbt och enkelt.

  • Black and white bar graph on paper.

    Hitta lösningen på ditt problem med hjälp av vår kunskapsdatabas.

  • Man in an office sitting at a computer.

    Gällande produkter från Dell, HP och Apple

  • Man in an office sitting at a computer.
    Nedladdningar

    Ladda ner programvaror, uppdateringar och liknande.

  • Woman on phone

    Här hittar du de supportverktyg som vår kundtjänst/helpdesk har bett dig starta.

  • Säkerhetsdatablad

    Säkerhetsdatabladen innehåller detaljerad hälso- och säkerhetsinformation om materialen i produkterna med avseende på hur de används och får avyttras.

  • A close up handshake
    Supportinformation

    Kan du inte hitta det du söker?

 

Överst på sidan

Vår kundservice har öppet måndag-fredag 08.00-17.00.
Tel: 020-734 734 


Överst på sidan

Relaterade länkar

Ricoh IT Center

Här hittar du oss

Ricoh Center